tisdag 2 mars 2010

Ännu ett mirakel..


Mäh, vad är det som händer? vaknade kvart i fem i morse o tyckte att det var dags för väckarn att ringa nån gång? kände mig som en nyväckt brunbjörn, hungrig på livet, med massor med "kliva-upp-lust" ? hann bara sätta ner fötterna på golvet när huvudet genast satte igång massor med positivt planerande. Drog undan sovrumsgardinerna vid halv sex o kunde konstatera att det var LJUST ute. Ett okontrollerat sprittande i kroppen fick mig att nästan (nästan) att sjunga en truddelutt. Tur att jag inte gjorde det för då då hade nog maken svimmat av oro.

Det måste vara nått stort på gång - kan det vara våren????

5 kommentarer:

  1. Ja, det är våren, ja, det är våren, som har kommit tillbaka igen..
    Eller jag hoppas det iaf :-D

    Kramen och hoppas resten av dagen blir lika fantastisk (massor med energi)

    SvaraRadera
  2. Men Mia då...samma för mig, fast det var när jag slog upp www.yr.no som det stod 6 PLUSS nästa vecka som allt kommer över mig .....jiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  3. Synd att inte jag gjorde samma sak, så har jag sluppit stressa så mkt...

    SvaraRadera
  4. Det måste vara så för samma sak hände mig i morse och jag är ju en av dom där som kan sova hela förmiddagarna!

    SvaraRadera
  5. Härligt Tjejer! då kan jag inte ha fel.

    SvaraRadera