torsdag 11 mars 2010

En GLAD dag


Känner mig så otroligt tacksam idag, en härlig känsla som jag gärna delar med mig av.

Är så glad att det funkar så bra med Quartzo, på nya stället. jag är så glad att jag är omgärdad av stöttande, peppande hästkompisar. Jag är så glad att Quartzo skötte sig finfint igår, när jag red honom efter 2v. uppehåll. Jag är så glad att vi skrattar så mycket på jobbet fast vi har, ganska trista arbets uppgifter. Jag är så glad över min lilla familj, o mina djur som skänker mig så mycket kärlek. Jag är så glad över mänskligheten, universum, att jag får vara en del av det stora.


Jag är så GLAD, jag är så GLAD i dag ! i morgon är en annan dag

2 kommentarer:

  1. Ja, man kan inte vara annat än GLAD då :-D
    Eller man kanske kan vara lite tacksam eller mycket lycklig..
    Eller allt på samma gång ;-P

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt, härligt, härligt!!!!

    SvaraRadera