torsdag 22 april 2010

Sol och pannkaka


Proppfull med positiv energi o tränarglädje efter helgens övningar, begav Quartzo o jag oss till träningsplan i går kväll. Helt förvissad var jag vad jag skulle "leta efter" nu när jag fått "verktygen" uppdaterade av fröken: Katrin Wallberg.
Började lite försiktigt i skritt på volt för att hitta böjning, ställning och längning.
Tror ni jag hittade nått? Nähädå Quartzo var helt ur gängorna. Han hade inte lust med nått, mer än att springa ifrån arbetet. Provade en liten stund till, men när jag kände frustrationerna komma smygandes bröt jag. Det är väldigt sällsynt att han inte ställer upp på sin matte, men känner att det är helt ok. att han gör det ibland.
Vem vet hur hans dag har varit? På dåligt humör måste alla få vara ibland.
Men lite blåst på konfekten känner jag mig. ÄÄhh "påt i dag igen"

1 kommentar: